Recenzie:Pasiune de Lauren Kate.



Înfruntarea trecutului poate schimba viitorul!

Lucinda și-ar da viața pentru Daniel. Și chiar a făcut-o. Iar și iar. De-a lungul timpului, cei doi îndrăgostiți s-au regăsit și au fost dureros despărțiți de fiecare dată. Dar poate că nu e nevoie să fie mereu așa...
Luce este sigură că ceva – sau cineva – din trecut o poate ajuta și se aventurează în vieţile ei anterioare, singurele care îi pot dezvălui frumuseţea tragică a iubirii dintre ea şi Daniel, dar şi misterul sumbru al blestemului care o împiedică să se desăvârşească. Pe parcursul odiseii sale se va revedea într-un caleidoscop de epoci şi de versiuni și va fi, pe rând, martora şi protagonista pasiunii şi a morţilor ei înfiorătoare. Iar Daniel o va urmări prin trecutul lor, îngrozit de ceea ce s-ar putea întâmpla dacă ea ar rescrie istoria. Povestea lor de dragoste ar putea arde în flăcări... pentru totdeauna.

Recenzie:
In Pasiune,al treilea volum din seria Damnare de Lauren Kate,avem parte de o aventura mult mai complexa si surprinzatoare.Da,autoarea ne ofera acele momente in care Luce moare din nou si din nou.Desi trebuie sa recunosc ca nu este tocmai un lucru frumos,pot sa spun ca idea autoarei de ascrie despre acele vietii anterioare mi s-a parut destul de geniala.
De data asta cartea este scrisa din punctul de vedere a doua personaje:Luce si Daniel.A fost placut,deoarece intodeauna am incercat sa imi dau seama cum ar fi daca as citit macar un capitol din punctul de vedere a lui Daniel.Ei,bine,Lauren mi-a indeplinit dorinta!
Fiecare capitol a fost unul cu totul special,chiar daca avea un final destul de neplacut.Partea buna a fost ca Luce a invatat treptat lucruri pe care ea nu le stia,dar si ca iubirea care ii leaga pe ea si pe Daniel este mult mai puternica decat orice.
Lauren Kate inca o data a reusit sa ma surprinda cu o continuare perfecta in care am aflat mai multe despre ce s-a intamplat la inceputul povesti.
Bill,gargulul pe care il intalneste Luce intr-un mesager si care o ajuta pana aproape de sfarsit,mi s-a parut mereu suspect.Desi a avut momente in care mi-a placut cat de cat de el,am ajuns sa il dispretuiesc la final.Se pare ca nu toate personajele sunt asa cum credeam.
Mi-a placut faptul ca Lauren a creat in fiecare capitol cate o alta versiune a lui Luce.Putin diferita,dar aceeasi  fata care era in stare sa moara doar pentru ca sa fie cu Daniel.Poate un pic exagerat,dar intr-un final nu mai conteaza.
Incercarile zadarnice ale lui Daniel de a o gasit pe Luce,am considerat ca pana la urma au meritat.Daca ar fi gasit-o,poate ca Luce nu si-ar fi dat seama de nimic.
Cartea a fost mult mai buna decat primele doua volume.O continuare perfecta,dar si un pas mai aproape de final.
Pasiune este o carte in care desi situatie se complica,suntem martori la cum evolueaza de fiecare data relatia dintre Luce si Daniel.Un pas mai aproape de adevar,dar si de final.
Dupa atatea incercari de a o ajunge din urma,Daniel o gaseste intr-un final pe Luce dupa ce acesta revede momentul Caderii.
Asta imi doream cel mai mult,plus capitolele din punctul de vedere a lui Daniel,sa citesc despre acel moment in care ingerii au fost izgoniti din Rai.Desi Lauren nu a scris multe despre acel moment,macar stiu in mare parte care este cauza blestemului.
La un moment dat a fost un capitol in care am citit despre Cam.Din ce cauza a devenit demon.Mi-a parut rau pentru el chiar daca a facut ce a facut in prezent.Consider ca este un personaj interesant,dar incapatanat.
Ceea ce s-a intamplat in Pasiune m-a lasat fara cuvinte.Fiecare moment in care Luce descoperea cate ceva era placut dar si in acelasi timp dureros.Fericirea ei dura doar pentru o clipa,apoi se transforma ori in durere,ori in dorinta de a pune capat torturii.Dar in mare parte ceea ce isi dorea ea cel mai mult era sa se intoarca la Daniel, cel din prezent.
Mi-a placut foarte mult aceasta carte.Sper ca finalul o sa fie unul special,asa cum ne asteptam cu toti.


Nota mea:5/5.


1 comentarii:

  1. deea s spunea...

    doamne ador seria aceasta:xxxxx e pur si simplu superba:x