La multi ani, Twilight !





Poate va intrebati de ce aceasta postare. Acum 6 ani, pe 22 noiembrie a  fost premiera cinematografica a  filmului Amurg/Twilight. 


Si acum imi aduc aminte cand am citit in revista Popcorn  un anunt cu un forum dedicat seriei. Si m-am tot intrebat de ce naiba sa faci un forum dedicat unei carti? Asta a fost inainte sa citesc Amurg. 
Pe 28 august m-am inscris si eu pe forum.  A trebuit sa caut pe google numele unui personaj ca sa ma pot inscrie. M-am  uitam ca vitelul la poarta noua , o perioada. In septembrie , m-am dus la Diverta sa cumpar o carte. Am vazut Amurg, dar nu am cumparat . Am luat alta carte, care m-a dezamagit . Dar a doua zi  , am cumparat Amurg. Si cred ca a fost cea mai buna decizie pe care am luat-o . 
De cand am citit prima pagina , am fost vrajita de universul vampirilor din carte ! Am  terminat cartea la ora 4 dimineata si cred ca pana la ora 6, nu am putut sa adorm, tot gandindu-ma la poveste. 

Amurg a fost singura carte care m-a facut sa iubesc sa citesc . Si pentru asta , mereu, va ramane una din cartile mele preferate.Prima iubire nu se uita.

Dar azi , celebrez filmul Amurg printr-un maraton al tuturor filmelor din serie. Pentru ca iubesc tot ce inseamna Twilight. Acest blog nu ar exista daca Twilight nu ar fi existat. Si nu as fi legat unele prietenii ( Kido, Gya, Thea, Tinky, Ary, Corina si Dana   ) daca nu era Twilight. 

Multumesc Stephenie Meyer, pentru povestea  impiedicatei Bella  si a primului book boyfriend , Edward Cullen. Multumesc Robert Pattinson pentru ca inca esti preferatul meu.  Multumesc Leah Clearwater, pentru ca inca esti personajul meu preferat , chiar daca Steph te-a cam lasat in plop. Multumesc, Jasper, pentru ca inca esti cel mai badass vampir. 

La multi ani, Twilight movie !