Covers from all over the world

Hello people! Fiindcă editura Leda a publicat recent un nou volum, m-am gândit să vă arăt câteva din copertele cărții Obsidian (Lux #1) de Jennifer L. Armentrout. Mă bucur tare mult că acum ne putem mândri și noi cu această achiziție. Mulțumim Leda!

Iată ce am găsit:

Prima din următoarele trei coperte este cel mai uzitat design, este coperta pentru care au optat și cei de la editura Leda. Următoarele două sunt tot ediții în engleză, însă cea de-a treia este specifică volumului în format audio.



Editura nemțească a făcut, în opinia mea, o alegere foarte bună pentru această carte. Coperta  îmi dă o senzație de mister, de necunoscut, fapt pentru care îmi place foarte mult. La fel, culorile sunt o alegere inspirată. Este o copertă pe care eu mi-aș dori să o am în bibliotecă, bineînțeles și cartea, nu numai coperta. :))


Editura din Franța, ceva mai pragmatică, a ales să exprime legătura concretă dintre titlu și obiectul pe care îl face acesta, piatra prețioasă, de aceea au ales să reprezinte pe copertă o piatră de obsidian. Culorile sunt accentuate, o combinație frumoasă care atrage atenția.


Nu știu ce să spun despre ediția italiană. E drăguță, însă nu mă atrage foarte tare. Îmi place că au accentuat culoarea ochilor lui, tipul care este probabil Daemon și mi se pare interesant că se crează o legătură între cei doi, sau cel puțin așa pare.


În cadrul acestei coperte aș putea spune că alegerea paletei de culori este una foarte bună. Îmi place enorm nuanța de albastru, iar luminile defocalizate adaugă un plus de interes, de mister. Editura spaniolă a creat o imagine frumoasă pentru o carte ca aceasta.


Voi ce părere aveți despre toate aceste coperte? Aveți una preferată?

0 comentarii: