Covers from all over the world

Deoarece această carte m-a marcat destul de mult, m-am decis să vă prezint în cadrul acestei rubrici coperta cărții Slam, de celebra autoare Coleen Hoover. După cum știți, editura Epica a publicat atât primul volum al autoarei, Fără speranță, cât și Slam, din dragoste pentru Layken. Este o carte pe care apropo, o recomand tuturor iubitorilor de romane de dragoste și tuturor celor atrași de poezie și nu numai.  O recomand tuturor, punct.

După cum bine știți, coperta aleasă de către editura Epica (de fapt, de fani, în urma voturilor de pe pagină) este una foarte frumoasă, inspirațională și care face legătura cu o anumită parte din carte.
 Coperta americană sub care a apărut inițial cartea, reprezintă o scenă și este foarte emoționant, întrucât știm cu toții ce semnificație are aceasta. 
Dacă până acum am avut doar cuvinte de laudă, nu pot spune același lucru și despre alegerea editurii nemțești. Coperta nu simbolizează absolut nimic, din punctul meu de vedere, e doar o pată de culoare roz, pe un fundal alb.

În Marea Britanie au optat pentru o ediție destul de interesantă, simplă, dar totuși semnificativă (deși nu știu exact ce semnifică acea cheie, forma ei este un referent la ideea de iubire). 




Coperta italiană pare o reclamă la un produs de Valentine's Day. E simpatică, dar nu pe gustul meu.
Coperta din Indonezia, deși nu are cea mai bună cromatică, exprimă ideea de hârtie, de scris și poezie, lucru de apreciat.

Coperta cehă îmi place destul de mult, însumează emoții de care avem parte în poveste, face referire la personjul principal, Lake, iar Will este blurat. Nu știu, are ceva care mă atrage :)

Coperta turcească seamănă puțin cu cea din Cehia, dar parcă nu e atât de drăguță:
De obicei, editurile rusești, fără nicio idee preconcepută, au coperte urâțele. Fără supărare. Însă aceasta mi se pare destul de simpatică:

Îmi place că sunt multe ediții ale acestei cărți cu un microfon pe copertă. Unul din citatele care m-au impresionat era: „Folosește-ți cuvintele, Lake!”, iar microfonul exact asta exprimă :)

Așadar, ce părere aveți? Ați citit cartea? Care dintre coperți vă inspiră cel mai mult?


(Fotografiile au fost preluate de pe site-ul www.goodreads.com)

0 comentarii: