Noutati editoriale ale anului 2015

Cititori de pretutindeni, pregătiți-vă! Noutățile editoriale ale anului 2015 vor scoate la iveală cele mai bune priviri de cățeluși, cele mai meșteșugite rugăminți și cele mai abile sustrageri de fonduri din cariera voastră de cititori.


Așadar, fără alte introduceri, sub pseudonimul „Nu-i spune mamei!”, vă prezentăm cele mai noi apariții de pe piața editorială românească!


 1. Jurnalul intim al lui Cuckoo Clarke - James Patterson (disponibil din 6 februarie)

2. Ecaterina Cea Mare - Henri Troyat (disponibil din 9 februarie)


4. Timpul îndrăgostiților - Tamara Ireland Stone (disponibil din 25 februarie)

5. Focul (Vrăjitor și vrăjitoare #3) - James Patterson (disponibil din 25 februarie)

6. Sissi. Biografia împărătesei Elisabeta de Austro-Ungaria - Angeles Caso

7. Sângele vraciului (Cronicile Wardstone #10) - Joseph Delaney

8. De neînvins - Laura Hillenbrand


9. The geometry of love - Jessica Levine

10. In the heart of the sea - Nathaniel Philbrick

11. Prințesa mecanică (Dispozitive infernale #3) - Cassandra Clare

12. Onyx (Lux #2) - Jennifer Armentrout

12. Insurgent (Divergent#2) - Veronica Roth (tie-in - în curând)

13. After I do - Taylor Jenkins Reid

_________________________________________________________________


2. Străinul seducător - Christina Lauren

3. Suge-o, Ramona! - Andrei Ciobanu

4. Cincizeci de umbre ale lui Grey - E. L. James (Tie-in)

5. Half wild (Jumătatea rea #2) - Sally Green

6. The darkest minds - Alexandra Bracken

7. To all the boys I've loved before - Jenny Han 

8. After - Anna Todd


10. P.S. I still love you - Jenny Han 

11. Angelfall - Susan Ee
_________________________________________________________________

 The death cure ( The maze runner #3) - James Dashner

_________________________________________________________________

1. Straniile și minunatele amărăciuni ale Avei Lavender - Leslye Walton

2. Black Beauty - Anna Sewell
_________________________________________________________________

1. Outlander - Diana Gabaldon

2. The 100 - Kass Morgan
_________________________________________________________________
 1. Îndrăznește să iubești! (Destine la limită #2) - Katie McGarry (din 20 februarie)

2. Steaua ei nu se va stinge - EstherEarl (din martie)

3. Începutul tuturor lucrurilor - Robyn Schneider

4. I'll give you the sun - Jandy Nelson

5. Amy and Roger's epic detour - Morgan Matson
_________________________________________________________________


1. Al cincilea val - Rick Yancey

2. Jurnalul complet adevărat al unui indian cu jumătate de normă - Sherman Alexie

3. Sânge de cerneală - Cornelia Funke
_________________________________________________________________

1. Păpușile - Cristina Nemerovschi

2. Quasar - Ana Mănescu 

3. Ultima vrăjitoare din Transilvania (vol 3) - Anna Vary

4 comentarii:

  1. irina mihaela spunea...

    Probabil cea mai buna veste. Ma bucur enorm ca se va traduce The clockwork princess ,iar noutatile de la Editura Trei si de la Epica sunt pur si simplu wow.

  2. Sabryy spunea...

    Am plans un pic cand am vazut The Death Cure.

  3. furelise spunea...

    Irina, și eu mă bucur foarte tare pentru Prințesa mecanică. Știi cât de tare am fost nevoită să mă abțin? Ughh, îmi venea să o citesc și în franceză, numai să o citesc! Dar am reușit să nu și în curând o avem și noi! Iei!

  4. furelise spunea...

    Sabry, eu am plâns un pic mai mult :)) Am vrut să o citesc în engleză, dar am avut o reținere. Nu știu, am vrut să o citesc în română și pace.