Top 5 Wednesday

Hei guys! Tema propusă pentru această săptămână este Top 5 începuturi de carte. M-am gândit destul de mult și iată ce am ales:

1. „ Moartea chiar nu e atât de rea, după ce-ai trecut prin ea o dată. Iar eu am trecut. Nu-mi mai e frică de moarte acum. Îmi e frică de tot restul.”(Mare Tranquillitatis - Katja Millay)


2. „Sunt închisă de 264 de zile. Nu am nimic în afară de un caiet de notițe și un stilou spart și numerele din minte să îmi țină companie. ” (Spulberă-mă - Tahereh Mafi)


3. „Băiatul și fata visau la nave de multă vreme, dinainte să fi văzut Marea Adevărată. Erau navele din poveștile copilăriei, vase magice cu catarge cioplite din lemn de cedru dulce și cu pânze din fir de aur țesute de fecioare. Echipajul lor erau cohorte de șoareci albi care cântau și spălau punțile cu cozile lor roz.” (Regatul furtunilor - Leigh Bardugo)


4. „M-au săltat în cămașă de noapte. Uitându-mă în urmă, semnele prevestitoare de rău se arătaseră. (...) Fratele meu mai mic punea întrebări. Și eu puneam întrebări, dar probabil că refuzam să dau crezare semnalelor. De-abia mai târziu mi-am dat seama că mama și papa intenționau să fugim împreună. Dar nu am fugit. Am fost săltați.” (Printre tonuri cenușii - Ruta Sepetys)


5. E un dormitor străin. Nu-l recunosc. Nu știu unde mă aflu, nici cum am ajuns aici. Și habar n-am cum o să ajung acasă. (Înainte să adorm - S. J. Watson)


1 comentarii:

  1. Lupu Diana spunea...

    Am citit numai trei dintre aceste carti si ma bucur ca le-ai pus in acest top pentru ca dupa ce le-am citit primele pagini chiar nu am putut sa le las din mana.