La Insurgent..... Cu Shai si Theo. Si eu!


11 martie. Londra. Odeon Cinema. Leicester Square. 
PREMIERA MONDIALA INSURGENT 
Ce faci cand Theo James te invita  la premiera? 
Te duci , in fuga! ( Ma simt precum Eric , alergand dupa/spre Theo ) 






Mi-am luat liber de la job, am cumparat bilet spre Londra si dupa 2 ore pe drum, am ajuns . Un pic complicat cu metroul in Londra , ca deh, nu e Bucurestiul, dar m-am descurcat.Trebuie doar sa intrebi.

Am ajuns in Leicester Square cu vreo 5 ore inainte de eveniment,



 si pentru ca aveam timp de pierdut, am mers la M&M World .


Bineinteles ca nu am plecat de acolo fara sa cumpar ceva. 2 cani  ( una maro , una verde)
Sa revenim la subiect.
Am uitat sa specific ca am avut  , in urma unui concurs pe Facebook, bilet VIP , care mi-a asigurat intrarea pe covorul rosu, un loc in gradena ,

 unde numai fani din tari straine au avut acces, si sa vad filmul in premiera mondiala, alaturi de actori si alte celebritati.


Doar 200 de fani  au avut sansa sa vada filmul , in premiera.  M-am simtit  ca un adevarat superstar!
Ora 5 p.m.  Cineva din staff ne-a condus la locurile rezervate pentru VIP,  Dupa ce ne-au facut o groaza de poze,  starurile serii au inceput sa soseasca. Prima a fost Veronica Roth.


A facut cateva poze cu fanii , care asteptau la intrarea pe covorul rosu , a raspuns la cateva intrebari si interviuri si gata. A intrat in interiorul cinematografului. Am fost un pic dezamagita ca nu a mers , macar la fanii care erau in carucioare cu rotile, si asteptau de cateva ore . Sincer, si poate ma insel, dar mi s-a parut un pic cam cu nasul pe sus. Si va zic asta, dupa ce cu o seara in urma a avut un event la Waterstone Birmingham si a semnat doar 2 carti din peste 100 fani, care am platit bilet sa mergem sa o vedem, sa luam autografe si sa facem poze.

 Dar poate doar mi se pare mie. Anyway, Veronica a intrat, dar Shailene si Theo au sosit. Sincer, au fost asa draguti cu toti. Poze, autografe, interviuri, tot tacamul.






Am fost in delir cand au venit in fata locurilor VIP si au facut poze. Bineinteles ca eu ca o bleaga ce sunt, in mai toate pozele ce le-am gasit pe net, sunt cu spatele pentru ca incercam sa fac selfie-uri cu ei. 




Daca va intrebati pe unde sunt, randul 2, in partea lui Theo , langa un baiat ( click pe poza pentru marire) 
Mai am o poza cu Theo , dar mi se vede mai mult carcasa telefonului meu cu Jamie Dornan decat fata mea. Just my luck !






Ii faceam poze lui Theo, se pare. 
Anyway, Theo si Shailene au intrat si dupa vreo 5 minute , cei doi si Veronica au iesit pe balconul cinematografului pentru a raspunde la intrebari.



Dupa vreo 15 minute de raspuns la intrebari, au intrat si  a venit momentul sa intram si noi , sa vedem filmul. Si bineinteles ca ne-au luat telefoanele. Ca doar era premiera mondiala si vedeam filmul cu 8 zile inaintea tuturor. 

Biletul la film

Dupa ce mi-am gasit locul in cinema, tin sa specific ca pe fiecare scaun era cate o punga de popcorn si o sticla de apa,producatorii filmului  

au invitat pe scena pe Veronica si Shai. Amandoua erau desculte . 
Au zis cateva cuvinte si ne-au multumit pentru ca am fost alaturi de ei la premiera. 
Si , peste 1 minut, a inceput filmul. 
SPEECHLES! 
Superb ! Mi-a placut enorm, avand in vedere ca nu am citit cartea.Da, da, stiu,  rusine mie.
Oricum, cel mai mult mi-a placut de Peter /Miles ! L-am urat in Divergent, dar l-am adorat in Insurgent. 
Caleb, desi il ador pe Ansel, mi s-a parut un las. 
Eric , din nou este preferatul meu.
Tris si Four sunt , pot sa zic, mai badass decat in Divergent.
Se observa faptul ca au bagat mai multi bani in Insurgent decat in Divergent.
Dar va zic ca finalul este WTF ! 
Si din cate am citit, schimba mult povestea din Experiment/Allegiant.

Cu siguranta am sa mai merg la premiere de film. 
A fost minunat !

Nu uitati ca seria Divergent a aparut in Romania la Editura LEDA si  primele 2 volume din serie le gasiti si cu coperta filmului.


Daca v-a placut cartea si primul film, mergeti la cinema sa vedeti Insurgent. Nu veti regreta. !Merita !

0 comentarii: