RECENZIE - Conexiunea (Conexiunea #1) de Imogen Howson

Elisa avea totul: frumusete, popularitate si un viitor stralucit. Dar in ultimii trei ani, se confrunta cu viziuni terifiante, dureri si vanatai misterioase din senin. In cele din urma i se promite un leac - o operatie minora pentru a arde partea hiperactiva a creierului sau - dar inainte de procedura, ea descopera adevarul socant din spatele halucinatiilor sale: vedea lumea prin ochii altei fete.

Cand Elisa afla ca geamana sa telepatica este subiectul unor experimente guvernamentale, fetele fug, ducand cu ele secrete pentru care merita sa ucizi, in acest thriller romantic si futurist.

Imi pare rau ca va dezamagesc, dar cartea asta nu e deloc asa cliseica si calda, dupa cum zice descrierea. Eu personal am fost atrasa sa o citesc, citind synopsis-ul de pe goodreads, care suna putin mai bine. Si stiu, stiu, ca pare extrem de previzibila, cumva e, dar nu asa de tare.

Conexiunea e genul de roman pe care-l devorezi si-l apreciezi daca n-ai idei preconcepute, adica: nu te apuci sa faci comparatii cu alte romane *si asta e valabil orice ai citi*, nu spui ca nu mai citesti daca nu-ti plac primele doua, cinci, zece pagini. Si sa nu te aud spunand ca nu e o idee originala, pentru ca daca ma apuc acum o sa-ti demonstrez ca nicio serie mult iubita nu-i total originala.

Ce incerc eu sa zic, e ca o citesti pur si simplu, pentru ca te atrage, esti curios, arata si/sau suna bine, si nu pentru ca pare cumva ca-ti aduce tie aminte de ceva sau mai stiu eu. M-am saturat sa aud lumea displacand un roman pentru ca n-a semanat sau a avut elemente ce existau si-n altul; de parca ar fi interzis. Conexiunea, pentru mine a fost o carte ce s-a citit extrem de repede si mi-a placut mai mult decat m-asteptam.
Plus ca aduce o noua abordare in legatura cu fratii gemeni. Daca cititi atunci o sa vedeti ca acest aspect e doar o mica parte din tot tabloul, pentru ca nu doar faptul ca-s gemeni e important, ci mult mai mult.

Iar asta a reprezentat elementul, unul din ele, supriza pentru mine. Nu m-asteptam si al naibii de tare mi-a placut. I-a oferit cartii un aer fresh si m-a facut sa citesc si mai repede. Si daca mai adaugi in acest mix si personajele extrem de realiste, dialogurile bine scrise, descrierea ce te baga cu totul in mijlocul actiunii, si intorsaturile de situatie ce nu le vezi, cum ar fi o calatorie in spatiu?, dar nu zic mai mult... atunci obtii ceva ce merita mai multa publicitate si citire.

Nu vreau sa va dau spoilere, insa vreau sa va fac curiosi. Vreau sa cititi romanul si sa va placa, si-mi doresc sa devina popular. Pentru ca eu vreau sa citesc si sa am si urmatorul volum. Vreau sa stiu ce urmeaza sa se intample si daca ma credeti suna si mai nebunesc decat acesta, iar asta nu poate decat sa-mi tripleze curiozitatea.

Cititi Conexiunea daca vreti o poveste intriganta, daca v-ati saturat de triunghiuri amoroase, pentru ca aici nu exista, de clisee, de dialoguri doar ca sa fie, si de plot-uri previzibile. Autoarea are un stil simplist, dar cuprinzator, ia idei ultra folosite si scoate ceva original, iar personajele mai ca ies din pagini ca sa-si zica gandurile. RECOMAND PUTERNIC si va invit la lectura!