RECENZIE - Anna în Veşmânt de Sânge ( Anna în Veşmânt de Sânge #1) de Kendare Blake

 
Descriere:

Cas Lowood a moştenit o vocaţie neobişnuită: uciderea celor morţi.

La fel ca tatăl său, Cas străbate ţara în lung şi-n lat împreună cu mama lui, o vrăjitoare inofensivă, şi cu pisica lor, care simte prezenţa duhurilor. El cercetează legende şi folclor local, încercând să ţină pasul cu morţii criminali, evitând lucrurile enervante precum viitorul şi prietenii.

Când ajung într-un oraş necunoscut căutând o fantomă pe care localnicii au botezat-o Anna în Veşmânt de Sânge, Cas se aşteaptă ca totul să decurgă conform planului: urmăreşte, vânează, ucide.

În schimb, el descoperă o fată prinsă într-o urzeală de blesteme şi mânie, o fantomă cum nu a mai înfruntat niciodată. Încă mai poartă rochia pe care a îmbrăcat-o în ziua din 1958, când a fost ucisă cu sălbăticie, o rochie odată albă, acum şiroind de sânge. De când a murit, Anna i-a ucis pe toţi cei care au îndrăznit să păşească în casa părăsită, în stil victorian, în care locuise.

Însă lui, dintr-un motiv oarecare, îi cruţă viaţa.

RECENZIE:

N-am avut nicio asteptare cand am inceput sa citesc cartea si nici pe parcurs, pentru ca nu-mi place apoi sa fiu dezamagita. Insa stiam ca multi iubesc cartea asta sau o urasc cu tot sufletul; iar eu sincera sa fiu, asteptam sa fie o alta chestie cu fantome tratata in stil tipic adolescentin si atat. Insa n-a fost asa.

N-o sa vorbesc mai mult despre plotul romanului, pentru ca in niciun caz nu vreau sa dau spoilere. Dar mai ales imi doresc ca voi, singuri, sa cititi cartea si sa realizati ca e ceva mult mai mult decat un roman cu fantome. Pentru ca Anna e doar o mica parte din tot ce se intampla in aceste pagini si nimic, dar nimic, n-a fost cum m-asteptam.

Anna în Veşmânt de Sânge nu e romanul tipic YA in care povestea de iubire acapareaza totul, nu e acela in care personajele sunt bidimensionale si ai impresia ca n-au nimic in cap, si in niciun caz nu e romanul care sa te plictiseasca. De mult timp n-am mai citit ceva atat de original si mai ales cu un tip ca personaj principal. 

Pentru mine aceasta carte a fost ca o mare gura de aer proaspat si n-am stiut daca sa ma bucur sau nu, deoarece am terminat-o extrem de repede. Iar daca al doilea volum n-apare repede, o sa ma transform eu intr-o fantoma, pentru ca finalul!!! Doamne, a fost neasteptat.

Cas si Anna au fost extrem de bine creionati, zic eu, si i-am iubit cu toate partile lor bune si rele. Si am iubit si faptul ca relatia dintre ei e una sincera si extrem de realista. De fapt, totul in aceasta carte e tratat realist. Iar restul personajelor au fost si ele extrem de bine schitate, totul a fost complex si nimic nu mi s-a parut lasat deoparte; fiecare personaj sau amanunt prezentat mai devreme in roman sau de-a lungul lui, a avut un rol de indeplinit si pana la final totul s-a legat frumos. 

Recomand acest roman tuturor iubitorilor de actiune si suspans, de paranormal, celor carora le plac personajele bine construite si care in niciun caz nu cauta scene siropoase cu duiumul. Da, exista mici momente, dar in niciun caz nu sunt in centrul actiunii. 


0 comentarii: