RECENZIE - Nascuta la miezul noptii (Shadow Falls, vol. 1) de C.C. Hunter

Nu rataţi această nouă serie impresionantă, care vă va bântui visele şi vă va cuceri. Bine aţi venit în tabăra Shadow Falls, cuibărită în adâncul pădurii din preajma unui orăşel pe nume Fallen…

Într-o seară, Kylie Galen ia parte la o petrecere unde lucrurile nu decurg deloc cum ar trebui, iar asta îi va schimba viaţa pentru totdeauna. Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme. Însă la doar câteva ore după sosire, devine evident că toţi colegii ei au mai mult decât nişte simple „probleme”. Aici, în Shadow Falls, vampirii, vârcolacii, metamorfii, vrăjitoarele şi zânele se antrenează umăr la umăr – învaţă să-şi stăpânească puterile, să-şi controleze magia şi să trăiască în lumea normală.
Kylie nu a simţit niciodată că aparţine acelei lumi, dar, cu siguranţă, locul ei nu este nici aici, alături de o grămadă de ciudaţi paranormali. Sau este oare? Aceştia insistă că face parte dintre ei şi că a fost adusă în tabără dintr-un motiv anume.
Deşi pentru Kylie aproape nimic nu e limpede, un lucru devine dureros de clar – locul ei e în Shadow Falls…

Da, stiu, vechea poveste cu tabara. Si iar e o carte in care sunt amestecate o multime de creaturi supranaturale. Si ideea nu-i originala, bla bla. Dar stiti ce? Mie mi-a placut, asa non-originala cum e. Si e deja a doua oara cand citesc cartea, prima oara citind-o anul trecut.

Nascuta la miezul noptii e genul de carte scrisa intr-un mod ce te face sa te afunzi imediat in poveste, te face sa simpatizezi cu personajele, chiar si cu cele nesuferite, si mai ales te face sa razi. Sunt destule momente in care zambesti, dar si momente in care suspansul este foarte puternic si actiunea este la ea acasa. Plus ca si personajele mi s-au parut foarte bine conturate, si la cate sunt, autoarea a reusit sa le diferentieze si sa te faca sa il tii minte pe fiecare.

Nu va povestesc ce se intampla si chiar daca acest volum a fost intr-un fel previzibil, pe alocuri, tot a fost bun. Si sunt sigura ca celelalte din serie vor fi si mai bune; iar daca nu stiti in strainatatate aceasta serie e destul de citita, pentru ca merita. Plus ca multe intrebari au ramas fara raspuns si sunt foarte curioasa sa mai aflu, presimt ca asta a fost doar inceputul, si ca mai sunt destule lucruri care ne vor lua prin surprindere.

Deci daca vreti o lectura usoara, placuta, rapida (chiar daca pare groasa cartea va zic eu ca se citeste repede), cu iz de supranatural si mai ales mult sarcasm, care sa va tina in suspans, dar sa va si amuze, atunci v-o recomand. Eu cu siguranta voi citi volumul doi si sper, de fapt imi doresc, ca editura sa publice cat mai repede si celelalte volume. Altfel cred ca le voi lua in engleza.