Recenzie Vrajitoare la ananghie

Toate fetele vor să fie ca ea. Toţi băieţii şi-o doresc de iubită. Hadley Bishop este o adolescentă ucigător de frumoasă, dependentă de pantofii cu toc şi cumpărături, majoretă desăvârşită, dar şi cea mai populară fată din elitistul liceu Astor. Pare că este sortită să aibă succes în tot ce face. Hadley are însă şi un secret: este urmaşa celei mai puternice vrăjitoare a tuturor timpurilor, Bridget Bishop, prima persoană executată în faimosul "Proces al vrăjitoarelor din Salem", desfăşurat în Massachusetts, în 1692. Atunci când mama sa este răpită şi ucisă de acelaşi sabat care, cu ani în urmă, a eliminat-o şi pe ilustra ei înaintaşă, Hadley jură să scape o dată pentru totdeauna de forţele întunericului.

Vrajitoare la Ananghie este o carte oferita de librarie online Libris , pentru recenzie.
 Stiu ca multa lume nu prea a auzit de cartea asta mai nimic, asa asta pentru ca nu e o autoare cunoscuta sau poate nu v-a atras coperta. Nu pot sa spun ca e cea mai minunata coperta, insa reflecta foarte mult continutul cartii. Si fiind acel moment al anului, vara, caldura, examene, chef de lectura si nu prea, recomand cartea asta neaparat. Actiunea ei nu e greoaie. Este perfecta pentru ceva usor si repede de citit, fara prea multe batai de cap. In plus, daca o sa cititi descrierea, sunt sigura ca o sa cumparati cartea asta cu proxima ocazie. Si asta pentru ca, cui nu-i place o poveste simpla si minunata despre vrajitoare?! Mai mai ales acel tip de vrajitoare a sexolului XXI. Hadley este o adolescenta tipica a acestui secol: preocupata de moda, baieti, populara, super sic si moderna. Nu ai crede nici intr-o mie de ani ca aceasta adolescenta este o vrajitoare, iar stamosul ei face parte din sabatul Salem. Asta chiar e un subiect interesant, mai ales pentru ca pe mine ma fascineaza astfel de lucruri, istorie amestecata cu fictiune. Si mai ales, actiunea nu este lipsita de factorul masculin care intriga jumatate din aceasta poveste. Asta, si disparitia mamei, insa o lasam deoparte. :D Cartea face parte dintr-o trilogie, din cate am inteles. Asa ca, sper ca Rao sa traduca si celelalte doua carti pentru ca de astfel de lectura mai avem nevoie. Mai ales dupa o citire masiva de critica obligatorie pentru scoala. Dar in  cazul in care Rao nu binevoieste sa continue, gasiti pe librarie online Libris restul volumelor, la sectiunea carti in engleza  Pur si simplu iti relaxeaza creierul, te prinde instantaneau, si prin simplitatea ei te face sa vrei mai mult. E o perspectiva mai funny si light a temei vrajitoriei, fata de alte carti pe care le-am citit pana acum, ceea ce e un plus, pentru ca e o perspectiva diferita. Si cine nu adora ca citeasca ceva diferit?! Asa ca modern day + vrajitorie= PERFECTIUNE. Sa nu va descurajeze titlul, sau coperta, sau chiar descrierea (desi nu cred ca nu va place descrierea la cat de bine suna). Este o carte care prinde imediat spiritul si iti creeaza o imagine a lumii moderne si adolescentine in care ai vrea sa traiesti.