Mâna din vis (vol.1 +vol.2) de Ella Cold- Recenzie

Editura Naţional ne oferă o serie de carti politiste şi de carti cu criminali in serie, care pot fi comandate începând cu preţuri foarte mici.

Sarah este o studentă ce trece printr-o perioadă grea, de la accidentul unor persoane dragi până la nişte coşmaruri dubioase în care îi apare o mână misterioasă gata s-o prindă. După puţin timp, Sarah îşi dă seama că toate acele coşmaruri sunt mai mult. Poate pentru unii un dar, iar pentru alţii un blestem, dar este clar că ea vrea doar să-şi vindece mama, nu toată populaţia lumii.

O poveste alertă în care o tânără dă faţă în faţă cu realitatea şi-şi dă seama că are puteri supranaturale, puteri ce şi le poate exersa doar cu ajutorul unui alt telepat.

Al doilea roman face parte dintr-o serie de carti cu criminali in serie, în care nişte terorişti periculoşi îi vor pune la bătaie toate puterile dobândite de aceasta până atunci, dar şi dragostea pe care o poartă iubitului ei.

Părerea mea:

La început am crezut că face parte dintr-o mare serie de carti politiste, dar pe parcurs mi-am dat seama că acest roman este un thriller ce îmbină dragoste, sacrificii şi lupte alerte pentru supravieţuire. Personal, nu mi-a plăcut de Sarah, mi s-a părut o persoană ce nu dispune de foarte multe atribute ale unei fete care este numită ca fiind ,,printre primele de la Oxford''. Uşor plângăcioasă şi crispată, în niciun caz genul meu de om pe care să-l am aproape. Dar Paul, iubitul acesteia, a fost interesant de urmărit. Seducător şi cu o mină carismatică, genul omului ce se află în centrul atenţiei, dar ştie să-şi aleagă prietenii. Nu am înţeles cum 2 caractere atât de diferite putea să fie împreună (sau poate doar mie mi s-a părut că erau diferite ca şi caracter?).

Oricum, subiectul m-a atras instant. Am ştiut în sinea mea că nu o să fie fata tipică am-super-puteri-so-veneraţi-mă.A fost o evoluţie a personajelor ce mi-a plăcut şi care m-a făcut să le urmăresc aventurile celor doi.

Dacă vă plac cărţile ce au o tentă de mister şi paranormal îmbinat cu dragoste, atunci aceasta este cartea potrivită! Puteţi să comandaţi această carte de AICI.
De asemenea, editura naţional oferă multe alte carti poliţiste ce pot fi comandate de pe site-ul lor, acum fiecare cumpărător dispunând de 15% reducere la fiecare comandă.

0 comentarii: