Concurs # 2 Mega Summer Giveaway

Salutare, dragilor. Ce mai faceti voi? Ce mai cititi? Ce ziceti de un concurs?
Am ceva premii super de dat .








Premiile sunt asemanatoare sau identice cu cele de mai sus. Pe langa aceste premii, o sa dau si cateva carti in romana, oferite de Editura Epica, Leda si Trei .  Multumesc editurilor mentionate pentru generozitate.
Tot ce trebuie sa faceti este extrem de simplu:
Follow /Like  la toate platformele prin care puteti urmari blogul Carti cu Colti  (Facebook, GFC, Bloglovin ,Networked Blogs, Email,Google +  )
Si un vot la concursul Blogul Anului pe Goodread.

Toate platformele cat si votul le gasiti in bara din dreapta.
Ca sa fiti eligibili pentru castigarea acestor premii, trebuie sa indepliniti toate cerintele ( adica sa urmariti blogul in toate platformele si sa votati )

Comentariu este optional. Dar am aprecia o parere despre blog si activitatea noastra.
Concursul  acesta face parte din Mega Summer Giveaway , iar daca doriti sa va inscrieti si la concursul anterior , inca o puteti face, pe pagina noastra de pe Wordpress ( gasiti butonul in partea dreapta, doar click pe imagine) . Luna viitoare, un nou concurs , dar pe Facebook. Puteti sa va inscrieti la aceste concursuri pana in luna septembrie , cand la sfarsitul lunii  o sa aleg castigatorii , si dintre toti cei care s-au inscris la toate concursurile, o sa aleg  un castigator pentru un Kindle Fire .
Mult succes !

29 comentarii:

  1. Laura Ștefoni spunea...

    Îmi place mult ce postați. Ma bucur când vad ceva nou și atunci când nu mai am Inspirație despre ce sa citesc caut la voi pe pagina și mereu găsesc ceva interesant.

  2. Anda Jeleuri spunea...

    ioi ioi triple ioi *_* multumim super mult pentru concurs!!! <3 faci o treaba super cu blogul! votat, urmat, like-uit, share-uit..tot tacamul! multa bafta in continuare cu blogul si tot ce iti propui sa faci in viata! ^_^

  3. Den St spunea...

    Hehe... click , click, click, click şi tot aşa :))
    Mulţumim pentru concurs.

  4. Alexandra Ali spunea...

    Multumim de concurs. Eu ma uit pe blog pentru unele noutati din strainatate in materie de carti si filme.

  5. Audrey S. spunea...

    Ador acest blog! <3

  6. Am votat , am share`uit , va urmaresc. Multumim pentru concurs. Face-ti o treaba extraordinar, tineti-o tot asa !

  7. Deea spunea...

    Urmaresc blogul pe toate platformele, unde apare Amedeea Ene sau Amedeea atunci eu sunt:D...si am votat deja de ceva timp. Consider ca acest blog este cel mai bun si merita urmarit de cat mai multe persoane.Sunt foarte multumita de informatiile oferite aici despre carti si voi ramane o abonata fidela pe toate platformele chiar daca nu am suficient timp sa dau si comentarii.Numai bine si la cat mai multi abonati !!!

  8. Nicoleta Rîmbu spunea...

    îmi plac foarte multvpostările și mereu găsesc cărți ce merită citite :)

  9. Monica Monica spunea...
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  10. Monica Monica spunea...

    Un click aici şi unul aici... Felicitări pentru acest superb blog! Ţineţi-o tot aşa!

  11. Alexandru Baban spunea...

    Particip

  12. alwssa12 spunea...

    Particip! Multumim pentru concurs!Am dat like/follow pe toate platformele cu Alwssa sau Alina Sampetru sau Alina Stoian :) Stiu, la mine e mai complicat :)
    Am si votat! Imi place blogul dar si pagina de FB! Va urmaresc de ceva vreme! Ramaneti la fel de pasioanti de carti ca pana acum!

  13. Daria Bianca spunea...

    Particip! Imi plac mult postarile voaste si ma bucur ca intotdeauna aflu informatii despre tot felul de carti! Multumim pentru concurs! :)

  14. Cătălin spunea...

    Particip!
    Cel mai mult la blogul vostru îmi plac recomandările de cărți și toate postările amuzante. =))
    Știu că în una din zile am văzut-o pe Ellen. :3 :3
    Țineți-o tot așa!!

  15. Cătălin spunea...

    Încî o întrebare, scurtă, scurtuță:
    Îl dați și pe Colton cu cartea aia? :o

  16. Alexandra C spunea...

    Urmaresc de mult timp blogul prin ''follow by email'' si recent si pe Facebook. Profit de aceasta ocazie sa va multumesc pentru ca datorita acestui blog mi s-a umplut biblioteca pana la refuz de carti. Prin recenziile pe care le postati ma faceti sa fiu curioasa sa citesc cartea. Imi place foarte mult acest blog si tocamai de aceea l-am recomandat si prietenilor.

  17. LonelyA spunea...

    Hei ! Am dat follow la celelalte platforme la care nu o făcusem până acum. Deși urmăresc activitatea pe facebook, nu mi-am facut timp să fac și acest pas. Îmi plac la nebunie postările tale și chiar mă bucur când un om pasionat de lectură își rupe din timpul personal să împărtășească cu alți iubitori de lectură preferințe personale în materie de cărți sau aspecte ale acestei lumi în general. Îți doresc la mai mulți abonați și sper să ai din ce în ce mai mult succes cu blogul și mai ales viața personală. Have a nice day !

  18. buna!
    umaresc atat blogul cat si pagina de facebook, imi plac postarile, ma tin la curent cu tot ce apare, concursurile au premii foarte atractice si......sper sa ne bucurati si pe viitor :)

  19. Andra Raluk spunea...

    Mulțumim! Particip! :D
    Te urmăresc pe toate platformele, ador postările dese şi le urmăresc, deşi nu comentez la ele.

  20. Cipryan spunea...

    Foarte tare concurs! Imi plac mult micile postari amuzante cu gif-uri, dar si noutatile editoriale pe care le postati pentru a informa lumea. Felicitari si tineti-o tot asa! ;)

  21. ByBy spunea...

    Multumim pentru concurs! :)
    Am votat, urmaresc blogul prin mail si am dat follow la toate platformele cu Mandu Bianca sau ByBy.
    Keep up the good work! :D

  22. Cozma Denis spunea...

    Multumim pentru concurs. Dintre toate blogurile cu carti pe care le urmaresc, pot spune ca acesta intr-adevar este preferatul meu. Intotdeauna la curent cu noutatile. Good Job! :)

  23. Alexa Ale spunea...

    Multumim pentru concurs! Ador blogul! Chiar nu am ce sa ii bag de vina pentru ca gasesc pe el cam tot ce ma intereseaza. Tine-o tot asa! :)

  24. Liana Rdc spunea...

    Am votat, am dat follow, am făcut tot ce au cerut cerințele. Urmăream acest blog pe facebook de mult timp, dar nu știam de restul conturilor. Mă bucur că am aflat. Este un blog minunat, superb, care te ajută să descoperi noutățile legate de cărți și mă ajută să intru și mai mult în lumea imaginară. Mult succes în continuare cu acest blog, e minunat.

  25. Mulțumim foarte mult de concurs. Sper să fie cu noroc. Urmăresc pagina de facebook de mult timp și nu mă satur de ea. Mă bucur mult că această comunitate „Cărți cu colți” se păstrează „vie” și își face treaba bine. Felicitări!

  26. catalina radu spunea...

    Imi place foarte mult acest blog. Faceti o treaba nemaipomenita . Sunteti sursa mea de baza cand vine vorba de aflarea unor titluri noi de carti si filme. Ma inspirati si nu cred ca sunt singura care simte la fel .

  27. catalina radu spunea...

    Imi place foarte mult acest blog. Faceti o treaba nemaipomenita . Sunteti sursa mea de baza cand vine vorba de aflarea unor titluri noi de carti si filme. Ma inspirati si nu cred ca sunt singura care simte la fel .

  28. arianna suduc spunea...

    Ador blogul,e pur și simplu pe toate gusturile♥♥♥Keep going!

  29. Andreea Dobre spunea...

    Imi place foarte mult acest blog pentru ca are multe poze faine,noutati,chestii atat despre carti in romana cat si despre carti in engleza,concursuri si un nume interesant.