RECENZIE - Alunecare (Alunecare #1) de Jill Hathaway

Alunecare - Jill Hathaway

Descriere:

Sylvia „Vee“ Bell sufera de narcolepsie; cel putin, asa sustin medicii. Boala ii ofera lui Vee un talent uimitor: se poate „strecura“ in pielea celor din jurul sau. Tanara percepe, in acest fel, realitatea prin alti ochi, iar simpla atingere a unui obiect poate declansa un astfel de „episod“. 

Folosindu-si extraordinara abilitate, Vee va incerca sa rezolve o crima, strecurandu-se... in mintea ucigasului. 

Primul volum al seriei este captivant, de la prima pagina.


RECENZIE:

Stiam de aceasta serie/duologie dinainte sa apara la noi si chiar imi doream s-o citesc, pentru ca ideea e originala si suna bine, coperta e frumoasa si parea fix genul meu de carte.

Sincer am citit-o in mai putin de doua ore si am devorat-o fara sa iau vreun pic de pauza, pentru ca n-am putut. E scrisa intr-un asa fel, incat te prinde imediat si chiar vrei sa stii ce urmeaza.

Nu o sa va expun plotul, insa pot sa zic ca romanul asta a fost si mai bun decat credeam eu si chiar m-a dat pe spate. A avut actiune cu duiumul, suspans, si in unele momente mai ca uiti sa respiri,  si niste personaje foarte bine conturate. N-am vazut deloc ce avea sa se intample, iar finalul si cum totul s-a rezolvat iarasi m-a luat prin surprindere. 

Autoarea a reusit, din punctul meu de vedere, sa creeze romanul thriller perfect, pentru ca are actiune multa si bine scrisa, are suspans dozat cum trebuie, are personaje solide si chit ca sunt multe, fiecare este bine individualizat. Exista si o legatura de iubire, insa este foarte, foarte, FOARTE putin scoasa in evidenta si mai mult ea joaca rol de altceva. Daca cititi cartea atunci o sa intelegeti ce vreau sa spun. Plus ca sincer, cand vezi romanul asta cat e de subtire, adica ce putine pagini are, iti imaginezi ca nu e mare lucru, insa gresesti. Pentru ca in acele putine pagini e bagat atat de mult, cat unele carti de sute de pagini nu au.

Scriitura simplista, dar colorata, actiunea, suspansul, intorsaturile de situatie, faptul ca Vee are acea calitate si felul in care o foloseste, intorsatura pe care o iau lucrurile, cine e vinovatul, totul creeaza un roman genial, pe care-l citesti imediat si la final o sa-ti para rau! O sa-ti para rau ca si mie, pentru ca s-a terminat asa repede!

Vi-l recomand cu toate cuvintele pe care le am si sincer cred ca oricine, la orice varsta, indiferent ca esti adolescent sau nu, se poate bucura de el. Lectura placuta si va rog, VA ROG, cititi-l! Nu veti regreta! Mai ales daca aveti gusturi asemanatoare cu ale mele si sunteti nebuni dupa actiune, suspans si rollercoastere.

0 comentarii: