Recenzie Regatul Umbrelor librarie online Libris

"Regatul umbrelor" este cel de-al doilea volum din seria Predestinaţi. Cartea continuă povestea lui Helen Hamilton, o tânără timidă care locuieşte în Nantucket şi a cărei viaţă este cuprinsă de haos atunci când descoperă că este singurul scion, descendentă directă a zeilor greci, care poate coborî în Lumea de Dincolo. Helen este hotărâtă să-şi folosească talentul pentru a pune capăt războiului împotriva zeilor şi, de asemenea, să-şi schimbe destinul. În cruciada pe care o declanşează, un lucru se dovedeşte dificil: să-l uite pe Lucas Delos. Fără el, Helen simte că nu poate înfrunta Lumea de Dincolo şi este pe punctul de a ceda. Chiar atunci, un alt scion misterios, neînfricat îşi face apariţia şi îi oferă eroinei ocrotirea sa. Volumul doi din această saga aduce cu sine o poveste romantică încărcată de dinamism, în care se înfiripă un triunghi amoros de neuitat.

Si iaca, dupa o lunga asteptare (cat, 2-3 ani?), Rao s-a decis sa ne incat si cu volum al al acestei serii. Mi-a placut enorm de mult primul volum si asteaptam cu nerabdare sa il citesc si pe al doilea… Nu credeam ca o sa le i-a atat celor de la Rao, dar… niciodata nu-i prea tarziu. Chiar daca in unele situatii e, pentru ca, multi, s-au saturat sa astepte si s-au pus si au citit restul cartilor in engleza.

Anyway, let’s talk about the book. First… Nu sunt o fana a copertei. Pentru mine conteaza super mult coperta, si chiar ma asteptam la ceva big pentru acest volum, tinand cont ca cea a  primului volum e superba. Nu stiu ce s-a intamplat aici, si nici nu cred ca vreau sa aflu… So… yeeeep…

Volumul 2, ca in cele mai multe cazuri, reia lucrurile lasate in primul volum. Si aici e partea tare… Daca nu va amintiti ce a fost in primul volum, well, puneti-va si cititi-l, asa cum am facut si eu. :D
Mi-a placut felul cum acesta serie a fost construita pana acum. Pe trepte, fara nici o graba.
Volumul 2 ridica stafeta. E mai complicat, mai dinamic, mai plin de actiune. Evenimentele sunt in asa fel construite incat te tin cu sufletul la gura, te fac sa iti doresti mai mult, din ce in ce mai mult.
Persoanjele cresc si evolueaza, iar asta tot timpul presupune si mai multe complicatii. Doar stim asta. Helen creste, se dezvolta si devine acel personaj cu care vrem sa ne identificam si pe care il adoram. Dar in spatele oricarei femei puternice, sta si partenerul destinat ei. In ciuda lucrurilor petrecute in primul volum, si in ciuda presupusei relatii de rudenie dintre ei, Lucas este mereu alaturi de ea.

Ceea ce e o surpriza (sau poate nu) placuta pentru unii, dar nu asa de placuta pentru mine, e prezenta acelui nabadalnic triunghi amoros. M-am cam saturat de el, pentru ca stiu mereu cum se rezolva acesta. Asa ca, la ce te mai obosesti in a investi in el?!

Dar, sa nu uitam ce m-a atras la aceasta serie. Ador mitologia, si mai ales cea greaca. Iar cand e vorba de o lupta, mai ales lupta dintre zei, si mai ales de Coborarea in Infern, mai ales in al intalni pe Hades, I’m done for it. Chiar e interesant felul cum autoarea a reusit sa construiasca lumea asta, bazata pe istorie, si totusi transformand-o in una impletita cu fictiune.

Daca nu v-ati apucat de serie, recomandarea mea este sa o faceti cat de curand. Mai ales, ca acum aveti primele doua volume din serie publicate la noi. So, happy reading!

Cartea, Regatul Umbrelor (Predestinati#2) de Josephine Angelini o puteti achizitiona de pe site-ul librarie online Libris. Pe site-ul librarie online Libris puteti gasi carti din toate genurile literare, inclusiv carti in  engleza. Multumesc librarie online Libris pentru acest volum si pentru tot sprijinul acordat.