RECENZIE - Will Grayson, Will Grayson de John Green & David Levithan

Într-o seară îngheţată, în cel mai neaşteptat loc din Chicago, doi adolescenţi – având amândoi numele de Will Grayson – sunt pe cale să-şi intersecteze paşii. Pe măsură ce lumile lor intră în coliziune şi se împletesc, cei doi Will Grayson descoperă că viaţa îi poartă în direcţii noi şi surprinzătoare: aventuri romantice şi punerea în scenă a celui mai de succes musical din istoria liceului.

Amuzantă, dinamică şi emoţionantă, „coproducţia" semnată de John Green şi David Levithan debordează de sensibilitate şi umor – un regal pentru fanii din întreaga lume!

Aveam de mult timp cartea aceasta pe lista de carti pe care vreau sa le citesc, atat pentru ca ideea in sine suna interesant si amuzant, dar si pentru ca imi plac ambii autori si am mai citit de la ei. Asa ca eram putin curioasa cum avea sa fie ceva scris de amandoi, pentru ca separat stiam deja ca-mi plac.

N-am de gand sa va povestesc ce se intampla in roman, cum se intalnesc cei doi sau cum evolueaza legatura lor. Nici despre plot in sine nu vreau sa va povestesc, pentru ca e mai interesant sa cititi voi si sa incepeti romanul fara sa stiti mare lucru.

Will Grayson, Will Grayson e genul de roman pentru adolescenti, care te atrage de la primele pagini si pur si simplu il citesti dintr-o data.

Scriitura e foarte simplista, cele doua perspective sunt diferite, atat din punct de vedere al vocilor celor doi, dar si al modului in care sunt scrise. Plus ca romanul are si destula actiune cat sa va tina tintuiti pana-l terminati. Cumva ma duce cu gandul la o zi pe plaja sau chiar si o zi la munte; pana la urma nu conteaza unde-l cititi atata timp cat va bucurati de el, radeti si zambiti alaturi de personaje si poate va descoperiti si talentul de actor.

Personal, cred ca oricine se poate bucura de aceasta carte, mai ales ca aduce in discutie multe subiecte, cum ar fi: familia, prietenii, scoala, musicalurile si relatia dintre doi baieti. Plus ca, asa cum am mai zis, scriitura e atat de simplista si de atragatoare, incat nici nu veti stii cat de repede veti zbura prin poveste. Insa, trebuie sa tineti cont ca fiind pentru adolescenti limbajul este unul caracteristic, sa spun asa, uneori chiar foarte direct.

Iar alt atu al acestui roman este ca e foarte scurt - perfect pentru o zi cand vrei ceva rapid, usor, dar plin de viata si de personaje simpatice. Eu cred c-o sa va placa! : )