Recenzie Cascada Soaptelor de Elizabeth Langston

În timp ce se antrenează pentru o cursă de mountain bike, Mark Lewis, elev în ultimul an de liceu, vede o fată misterioasă, îmbrăcată în nişte haine ciudate, stând în picioare în spatele unei cascade în pădurea din Raleigh, un oraş din Carolina de Nord. Când fata face o remarcă despre maşinăria ciudată pe care merge el, Mark se gândeşte că nu e în regulă ceva cu ea. Iar când Susanna pretinde că este o servitoare-ucenică din anul 1796, băiatul e aproape sigur că e nebună. Şi totuşi vrea să afle mai multe despre ea.
Mark începe o relaţie „la distanţă” cu Susanna prin bariera strălucitoare – şi capricioasă – a Cascadei Şoaptelor. Curios să afle cât mai multe despre perioada în care trăieşte ea şi despre viaţa ei plină de violenţă, Mark se apucă de cercetări istorice – dar cunoaşterea poate fi periculoasă. Curând, el trebuie să facă o alegere dificilă – să rişte să schimbe istoria sau să o condamne pe fata iubită la o viaţă de chin.

My opinion:

Nu prea citesc eu romance, dar si cand o fac am nevoie de ceva de calitate si care sa ma dea pe spate. Nu spun ca aceasta carte e numai romance, pentru ca v-ati dat voi deja seama din descriere ca nu-i asa. Are si tente de fantasy, insa cred, ca o buna carte a genului romance nu exista fara fantasy. Chiar daca nu intr-o portie mare, insa intr-una concentrata in asa fel incat sa tinda spre real.
Chiar mi-a fost dor de acest gen de carte. In ultima vreme am experimentat atat fantasy si horror, incat aveam nevoie de o pauza de a ma indulci si a ma astepta numai la lucruri romantice si mai putin ucigase. Cartea chiar este cute. Chiar daca nu sunt o mare fana a copertii, cred ca cei de la Corint puteau face o treaba mai buna, insa well... asta e, continutul chiar merita. Si e pacat pentru ca, pentru cei ca mine, care se uita prima data la invelis si judeca o carte dupa coperta, nu as fi citit-o nici intr-un milion de ani. Asa ca ma bucur ca prietena mea e putin mai desteapta ca mine in privinta asta si s-a tinut de capul meu sa o citesc.

Chiar merita. Daca ati citit descrierea, dar si daca nu ati facut-o, ceea ce e mult mai bine pentru ca o sa ramaneti foarte placut surprinsi. Cred ca in fiecare exista acel ego pur sentimental, care isi doreste ca orice personaje sa traiasca cu iubirea vietii lui pana la adanci batraneti. Iar celalalt ego, este dornic de toata acea aventura care vine cu pachetul IUBIREA.
Este interesant cum autoarea a reusit sa combine trecutul si viitorul intr-un mod atat de placut si totodata atat de real, atat pentru noi cititorii cat si pentru personaje. Ador caracterul lui Mark si felul cum acesta a fost contruit sa fie periculos si totodata atat de gentil. Iar Susanna, atat de fragila si atat de curajoasa in acelasi timp. Povestea celor doi chiar e una magnifica si merita explorata pana la ultimul paragraf. Ce sa mai vorbesc de peisaje si de locurile minunate pe care autoarea mi le-a intiparit pe retina pentru totdeauna?! Cred ca acesta e marele ei dar in arta scrisului - modul de a ma face sa visez cu ochii deschisi si de a ma prinde in cartea ei pentru eternitate. O parte din mintea si sufletul meu mereu vor fi in aceasta carte.
Cred ca aceasta carte este o aducere aminte din partea autoarei de a ne spune ca dragostea nu are varsta, nu are nevoie de atingere fizica, ci doar sa fie simtita mental si  sa stii ca ea e acolo. Iar intrebarea este, ce ai face pentru acea simtire de care devii dependent?Iar astea e marea intrecere a lui Mark si partenerei sale Susanna.

Cartea are 400 de pagini si o puteti cumpara de pe site-ul librariei online Diverta.