12 ecranizari care apar in 2016

      Iată că a venit un nou an, cu și mai multe cărți, pentru ca bookloverii să fie fericiți. Pe lângă mult așteptatele cărți și volume din serii, anul acesta, iubitorii de cărți au un motiv în plus de bucurie: 12 cărți superbe, pe care le-am citit cu sufletul la gură și pe care le-am adorat vor fi transpuse pe marele ecrane în *sperăm noi*, ecranizări de excepție.

1. Al cincilea val (22 ianuarie)


2. Pride and Prejudice and Zombies (5 februarie)


3. Whiskey Tango Foxtrot (4 martie)


4. Micul prinț (18 martie)


5. Allegiant (18 martie)


6. Alice în Țara Oglinzilor (27 mai)


7. The BFG (1 iulie)


8. Fata din tren (7 octombrie)



9. Chemarea monstrului (14 octombrie)


10. Fantastic beasts and where to find them (18 noiembrie)


11. Fulgi de iubire (9 decembrie)



12. Miss Peregrine (25 decembrie)


*Datele de lansare sunt cele din USA
* Sursa: Bustle.com

9 comentarii:

  1. astept cu nerabdare Fata din tren si Fulgi de iubire

  2. Allegiant ��

  3. Allegiant ��

  4. Cherry Queen spunea...

    Astept si eu noul film din seria Divergent. Si sper sa reusesc sa citesc Fata din tren pana cand apare filmul. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

  5. Allegiant, Fata din tren și Fulgi de iubire, abia aștept să le văd. :D

  6. Miruna Maftei spunea...

    Abia aștept Allegiant, Fulgi de iubire și Fantastic beasts and where to find them!
    Dar partea a treia din Maze runner nu apare în 2016?

  7. Simona Stavar spunea...

    O Doamne de-abia aștept!!! Doar că mi-aș dori să citesc cărțile înainte la câteva: "Fata din tren", "Chemarea monstrului" și "Miss Peregrine" <3

  8. Bea Tryx spunea...

    As Adauga Si Daneza Care Are Premierea Zilele Asta. Eu Astept Cu Nerabdare Miss Peregrine. Am Citit Cartea Si Sunt Tare Curioasa De Film. De Fata Din Tren Am Tot Auzit. Trebuie Sa Citesc Cartea.

  9. Vanesa Ivascu spunea...

    Chemarea Monstrului sper sa se ridice la asteptarile mele <3