Cel pe care ti-l doresti de JILL MANSELL



Când Nancy vede ce cadou de Crăciun i-a pregătit soţul ei: o maşină roşie de tuns iarba!, realizează că bijuteria pe care o aştepta era destinată altcuiva. Cui oare?
Carmen, prietena cea mai bună a lui Nancy, a renunţat la iubire când şi-a pierdut soţul adorat. Acum are nevoie de un bărbat care să-i redea încrederea în viaţă. Dar unde să-l găsească?
Din clipa în care o cunoaşte pe scorpia ce ar putea să-i devină mamă vitregă, Mia se hotărăşte să joace rolul lui Cupidon – săgeţile ei vor crea confuzie, deschizând însă şi drumul adevăratei iubiri…

6 comentarii:

  1. Daniela Cusa spunea...

    Descrierea suna destul de bine. Cred ca este vorba despre o poveste amuzanta. Nu am mai citit pana acum nimic scris de Jill Mansell dar poate o voi face in viitorul apropiat.

  2. Malina M spunea...

    Inca nu am reusit sa citesc cartea asta desi mi-a fost recomandata de ceva timp, ea pare destul de amuzanta insa inca nu am gasit momentul oportun pentru ea..

  3. Simona Stavar spunea...

    Hmm sună interesant descrierea :)

  4. alinaalina_12 spunea...

    Mmmm...interesanta descriete si chiar nu am citit de aceasta autoare nimic...dar sper sa fie o poveste comica impletita cu dragoste...

  5. Ce frumos suna descrierea. Pare comica si usor de citit. merita sa o achizitionez ;) ... Desi nu am mai citit nimic scris de Jill Mansell, incercarea moarte n-are :) Mereu este ok sa citesti ceva nou <3

  6. Întâi de toate, mă atrage coperta.