Daneza de David Ebershoff




Totul începe cu o întrebare, o simplă favoare cerută de o soţie, artista daneză Gerda Wagener, soţului ei, Einar Wegener, în timp ce ea îi face portretul în atelierul lor - scenă a unei transformări pe care niciunul din ei n-o poate anticipa. Îmbinând realitatea cu ficţiunea într-o viziune romantică originală, Daneza schiţează elocvent o intimitate unică ce defineşte viaţa fiecărui cuplu şi remarcabila poveste a transformării lui Einar în Lili Elbe, una dintre primele transsexuale, dar şi femeie sfâşiată între loialitatea faţă de mariaj şi propriile ambiţii şi dorinţe

1 comentarii:

  1. Bea Tryx spunea...

    Am Citit Cartea. Am Vazut Trailerul Si Mi-o Placut Tare Mult. De Carte Am Ramas Un Pic Dezagamita Dar Nu Stiu Sigur De Ce. Maine Ma Duc Sa Vad Filmul. Am Asa Un Feeling Ca Filmul O Sa Imi Placa Mai Mult Ca Si Cartea. Deci Daaa, Va Fi Una Din Putinele Filme Care Imi Plac Mai Mult Ca Si Cartile. Cred Ca Se Datoreaza Actorilor. Eddie Si Alicia Sunt Printre Preferati Mei.