PATIMĂ ÎNTUNECATĂ de TONI ANDERSON


În locuinţa sa izolată de pe coasta vestică a insulei Vancouver, pictorul Brent Carver nu primeşte prea mulţi oaspeţi. Iar fiica prietenului său este ultima persoană la care s-ar fi aşteptat vreodată să-i calce pragul.

Tânăra are însă necazuri şi el nu poate refuza s-o apere… tot aşa cum nu-şi poate stăpâni atracţia faţă de frumuseţea ei nesupusă. În vreme ce pasiunea dintre ei izbucneşte năvalnic, pe insulă îşi face apariţia un ucigaş neîndurător, care o vânează pe Anna şi secretele descoperite de ea.

3 comentarii:

  1. Laura Ștefoni spunea...

    Mi-a placut mult descrierea cărții tocmai de aceea isi asteapta cuminte rândul la citit. O am de ceva timp în biblioteca și nu mai ajung la ea :(

  2. Simona Stavar spunea...

    Sună atât de bineee <3 O vreaaaaaauuuu!!! (și nu o vreau numai pe ea; vreau o grămadă de cărți, dar cum nu prea am timp să le citesc nici pe cele pe care deja le dețin și mi-am propus să mă mai abțin cel puțin vreo doua-trei luni de la a mai cumpăra (prea multe :))) cărți, probabil nu o să reușesc niciodată să-mi acopăr tot Wishlist-ul :((()

  3. Bea Tryx spunea...

    Am Citit Cartea. E Draguta. Nu Prea E Genul Meu. Din Cate Am Vazut Eu Pe Goodreads Asta Ar Fi Volumul Doi. Desi Din Cate Am Citit Nu Prea Au Legatura Cele Doua.