Recenzie Dracula: Povestea nespusă

Sinopsis
Istoria României are parte de o nouă cosmetizare din partea Hollywood-ului cu Dracula Untold, care spune povestea lui Vlad Ţepeş explorând evenimentele tragice ce au dus la transformarea sa în "cel mai faimos vampir din toate timpurile". Povestea începe când Vlad (Luke Evans) era încă muritor şi descrie relaţia turbulentă a familiei domnitorului cu violentul şi lacomul sultan Mehmet (Dominic Cooper). Spre deosebire de romanul din 1897 al romancierului irlandez Bram Stoker, filmul prezintă poveste reimaginată și fictivă a lui Vlad Țepeș și transformarea acestuia în Contele Dracula.

Recenzie

Filmul Dracula: Povestea nespusă l-am vazut acum ceva timp si m-am gandit sa scriu o mica recenzie, mai ales ca Dracula e una dintre celebritatile cele mai cunoscute de la noi. Spre deosebire de alte filme pe tema aceasta, trebuie sa recunosc ca acesta a fost putin diferit dar destul de interesant, chiar mi-a placut in mare parte.

Dracula: Povestea nespusă spune istoria originii nemuritorului de care am învățat să ne temem inca de cand eram copii. In acest film aflam  povestea lui Vlad explorând evenimentele tragice ce au dus la transformarea sa în „cel mai faimos vampir din toate timpurile”. Nu am de gand sa povestesc ceea ce se intampla in film, asa cum am vazut ca fac majoritatea, ci doar o sa dau o mica parere.
De la inceput o sa spun ca acesta, e un film fantasy, nu istoric chiar daca are unele asemanari cu istoria noastra, deci nu va umflati in pene si urlati ca e total gresit si alte lucruri de genul asta, Spun asta  pentru ca multe persoane si-au dat cu parerea ca filmul e o porcarie,  desi nu l-au vazut.

Povestea nespusa a lui Dracula este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut si il recomand. Un film care merita vazut, are actiune din plin, grafica buna, chiar se merita sa-l vezi. Ce nu inteleg este de ce unii sunt impotriva acestui film doar fiindca nu respecta adevarul istoric, este un film fantasy, si inca unul reusit chiar, daca ar fi sa ne luam dupa adevarul istoric, atunci ar trebui ca multe filme sa fie considerate proaste, doar fiindca nu sunt documentare. Povestea este frumoasa, iar actorii joaca foarte bine, chiar merita vazut.
Ca sa nu mai comentez de efectele speciale spectaculoase, care au dat o savoare interesanta si foarte buna. Sincer ce nu mi-a placut ca a fost prea scurt si nu au lasat ca actiunea filmului sa se deszvolte treptat, ci au dat totul in fuga. Acest lucru a fost destul de deranjant, dar per total a fost ok si sper ca se mai face inca o parte.