Ultimul vânător de vrăjitoare: Recenzie


Sinopsis 
Lumea modernă ascunde multe secrete, dar cel mai uluitor este acela că vrăjitoarele trăiesc încă printre noi; sunt creaturi vicioase supranaturale care au de gând să dezlănţuie asupra lumii Moartea Neagră, şi să lichideze rasa umană pentru totdeauna.

Armate întregi de vânători de vrăjitoare s-au luptat cu aceşti inamici nefireşti timp de secole, printre ei şi Kaulder, un războinic viteaz care, cu multă vreme în urmă a căsăpit-o pe Regina Vrăjitoare, decimându-i toţi discipolii pe parcurs. În clipa morţii, regina l-a blestemat pe Kaulder cu nemurirea, separându-l pentru totdeauna de iubita lui soţie şi de fiica lui.

În zilele noastre, Kaulder este singurul vânător de vrăjitoare care mai e în viaţă, şi are în spate o veşnicie de când vânează vrăjitoare solitare. Tot de o veşnicie îi e dor şi de familia lui. 
Însă, fără ştirea lui Kaulder, Regina Vrăjitoare e readusă la viaţă, şi acum caută să se răzbune pe cel care a ucis-o, declanşând o bătălie legendară care va hotărî soarta omenirii.

Recenzie:
Din punctul meu de vedere filmul Ultimul vânător de vrăjitoare a fost destul de bun, dar nu pot spune ca m-a dat pe spate, atunci cand l-am vizionat am avut sezatia ca ii lipsea ceva. Dar pot spune ca acest lucru nu ma deranjat foarte mult, mai ales ca Vin Diesel e unul dintre actorii mei preferati.
Deci personajul principal a fost destul de bine dezoltat si pot spune ca am vazut destul de bine prin ce trecea el, ce pot spun sa fii imortal nu e chiar un lucru atat de bun, mai ales dupa ce a pierdut atat de multe lucruri si i-au murit atat de multe persoane dragi lui. Efecte speciale au fost destul de reusite dar nu pot spune ca am fost impresioanta. Filmul a avut si anumite tangente spre horror, dude cand am vazut vrajitoarea, am tipat ca o fetita. Sa nu mai spun de alte secvente din film.


Actiunea filmului a fost destul de incitanta cu cateva surprize. Sincer nu ma asteptam la anumite lucruri, dar am ramas placut surprinsa. Per total Ultimul vânător de vrăjitoare a fost destul de reusit dar ma asteptam la altceva, mai ales ca Vin Diesel a fost personajul principal. Recomand acest film dar nu va fi ceva foarte deosebit de vizionat.

MOVIE TRAILER



3 comentarii:

  1. BlueMoon spunea...

    Pare destul de interesant, mai ales ca joaca Vin Diesel. Abia astept sa il vad si eu.

  2. Simona Stavar spunea...

    Suna bine :) Eu il am in Watchlist; cand o sa am timp o sa-l urmaresc, pentru ca sincer, a trecut ceva vreme de cand nu am mai urmarit un film de genul :(

  3. alinaalina_12 spunea...

    Super filmul...am vazut trailerul ..imi place efectele si povestea in sine😘😘 abia astept sa il vad