Despre identitate si incredere

Dragii noștri,

      În urmă cu câteva zile, unul dintre fani ne-a avertizat că există un cont de facebook care părea a fi al nostru, având aceeași fotografie de profil și cover. S-a dovedit a fi un cont fantomă, un fake, pe care cu siguranță noi nu l-am creat. Aceasta este pagina noastră oficială de facebook: Cărți cu Colți

       În încercarea de a rezolva problema, am luat legătura cu administratorul contului fals, care ne-a informat batjocoritor că a vândut acțiuni ale paginii noastre și că a luat bani în avans de la fani, promițându-le cărți, profitând de dorința și încrederea pe care o au followerii noștri în tot ceea ce reprezintă Cărți cu colți.

       Vrem, prin acest articol, să clarificăm lucrurile. Cărți cu colți s-a născut din iubirea pentru cărțile cu vampiri, dar a devenit rapid mult mai mult. A devenit un loc frumos pentru toți cei care citesc și iubesc cărțile (nu doar cele cu vampiri), un loc în care lectura și cultura sunt promovate în mod constant. Am încercat și încercăm, cu speranța că și reușim, să vă aducem cele mai frumoase recenzii, articole despre cărți, noutăți editoriale, cărți din afară pe care le-am citit și care au fost traduse uneori, chiar la insistențele noastre și tot ce are legătură cu lumea cărților. Am început cu articole stângace, dar am învățat unii de la alții, ne-am dezvoltat împreună și am ajuns în acest punct, în care suntem mândri de tot ceea ce am realizat, munca noastră a dat roade, fiindcă suntem o echipă mare, care iubim ceea ce facem.

      Am încercat, de asemenea, să creăm un blog, o pagină de interes colectiv, cu informații folositoare și cu concursuri prin care să promovăm cititul. Nu regretăm niciun moment vreuna din cărțile puse la bătaie din biblioteca noastră personală, înainte să avem sponsorizări și apoi cele oferite de către edituri/librării când am reușit să le obținem. Toate concursurile făcute au fost corecte, câștigătorii și-au primit cărțile și nu am pretins niciodată bani pentru cărțile câștigate. Din contră, am plătit noi, când a fost nevoie, transportul prin poștă și din nou, nu ne-a părut nici o secundă rău că, poate, renunțam la banii de buzunar pe care îi aveam.

       Așadar, vrem să vă avertizăm să nu aveți încredere în acel cont, sau în oricare alt cont care ne folosește numele. Nu am cerut și nu vom cere niciodată bani pentru cărțile pe care le oferim la concursuri, nu vindem cărți și în niciun caz ceea ce numea persoana care a creat falsul, „acțiuni”.
      Ne cerem scuze că unii fani au crezut în veridicitatea acelui cont și au dat bani în avans, pentru orice le-ar fi promis acea persoană. Încercăm să remediem problema, apelând la facebook și la autorități și vă suntem recunoscători dacă ne puteți oferi orice informație despre cel sau cea care a făcut acel cont. Noi vă răspundem în cel mai scurt timp pe pagină, pentru orice informație, nemulțumire sau întrebare. Totodată, am aprecia dacă ați da report paginii cât mai mulți, pentru că astfel Facebook va sesiza că este o problemă și se poate ca aceasta să se soluționeze mai repede.

Acesta este contul fals: (Carti Cu Colti Livrari)   

2 comentarii:

  1. Reeah Ree spunea...

    Din păcate, din câte am observat, cei de la facebook se mișcă foarte greu sau deloc când vine vorba de probleme chiar grave, cum este această situație cu un cont fake care se folosește de un alt nume popular. Am dat report cum a apărut vestea despre acest cont, dar nu cred că îl vor șterge cei de la facebook prea curând. :( Când e vorba de puțină nuditate, imediat îți șterg conținutul, dar când dai de o barbarie, de videouri în care unii dau foc la animale sau furturi de indentitate, nu se face nimic.
    Sper să se rezolve problema. E foarte păcat că încă există oameni creduli care cred absolut orice văd pe facebook. :(

  2. Daniela Cusa spunea...

    Ce urat! Sper ca pana la urma s-a rezolvat problema.