Recenzie: Profeția. Seria Predestinați (Vol. III) de Josephine Angelini


Descriere:
După ce i-a eliberat accidental pe zei din captivitatea lor de pe Muntele Olimp, Helen Hamilton împreună cu prietenii ei trebuie să stingă setea de sânge şi de război a acestora, care amenință să cuprindă întreaga lume. Însă furia zeilor este dezlănțuită, iar timpul se scurge în defavoarea muritorilor. Cum viața băiatului pe care îl iubeşte, Lucas Delos, atârnă de un fir de păr, iar grupul ei de prieteni cunoaşte o scindare neaşteptată, Helen se vede nevoită să facă față de una singură acestei confruntări şi, de asemenea, să decidă cui îi va oferi inima ei - lui Lucas sau unui eventual Tiran, Orion.

Recenzie


Profeția este ultimul volum al seriei de carti  Predestinati de Josephine Angelini , serie ce o puteti gasi la categoria beletristica  pe librarie online Libris Am adorat aceasta trilogie și pot spune ca despărțirea de aceasta serie a fost dulce-amară. Călătoria în aceasta lume a fost absolut minunata, am prețuit fiecare pagina a carții, încă de la început.
Nu-mi vine să cred că nu vor exista mai multe cărți din aceasta serie. Intriga a fost superba, iar romantismul era irezistibil. Acum,
că am terminat cartea finală din trilogie mă simt ca și cum as fi pierdut un prieten apropiat și o lume interesantă. Acțiunea și romantismul sunt amestecate in mod strălucit cu tema mitologiei grecesti, iar eu nu o pot lăuda pe Josephine Angelini suficient pentru dialogul ei posnaș și plin cu vorbe de duh, care producea uneori un aspect amuzant pentru a ușura tensiunea din unele scene.
Seria Predestinați a fost și continuă să fie, una din seriile mele preferate , am iubit fiecare minut al acestor cărți, de la început până la sfârșit. Pline de  mitologie fascinanta, lupte intense, momente de familie incredibile, și o poveste de dragoste care evoca fiecare emoție.
Desigur și copertele mi-au plăcut foarte mult.
In ultimul volum zeii sunt dezlănțuitI, războiul se apropie, Tiranul face parte dintre prieteni și Helen descoperă mai multe abilități pe care ea nu ar trebui să le aibă.Găsește ajutor unde nu se așteaptă, descoperă lucruri care o vor șoca și răni. Dar cu toate acestea, este hotărâtă să lupte.

Helen în această carte a fost cea mai greu încercata, a avut  provocările și revelațiile cele mai crude. În primul rând, ea nu a fost sigura de Orion și Lucas. În al doilea rând, aptitudinile ei au speriat-o și sfaturile nu au ajutat-o deloc.
Cu toate acestea,  a încercat totul, a analizat lucrurile până când și-a dat seama de ce avea nevoie.
După  Julieta din seria Spulberă-mă și Katniss Everdeen din Jocurile Foamei, pentru mine ea a fost cel mai puternic personaj despre care am citit vreodată pana acum.
A fost kick-ass și determinată, dar a avut unele probleme. Cu toate acestea,  a rămas un caracter demn de încredere și simpatic. A fost o adevărată Zeița în această carte!
Lucas a fost un geniu, strălucit, un Mastermind fermecător și adorabil. Mi-a plăcut felul lui de a gândi și a acționa. L-am iubit în cărțile anterioare, dar l-am iubit mai mult în aceasta.

Una dintre deciziile pe care Helen a trebuit să le facă în acest volum : Orion sau Lucas? Ea a format o legătură strânsă cu Orion în cartea anterioară și știe că îl iubește Lucas.
Am fost cu adevărat sfâșiată între Orion și Lucas! Ei sunt doi tipi uimitori, Lucas este cel de care știm cu toții că Helen il iubește, dar, pe de altă parte, Orion este bun pentru ea. El este prietenul ei cel mai bun și este dispus să stea alături de ea, indiferent de situație. Povestea lui Orion a fost în acest volum dezvăluita, dar mi-a frânt inima. Tipul asta merita mult mai mult!

Sfârșitul a fost epic, oferind sacrificiu, moarte, ingeniozitate și iubire necondiționată. Îmi pare rău să spun la revedere de la aceste personaje, am plâns, am râs alături de ele. Dar cred că acest sfârșit a fost potrivit pentru ele.








Multumesc librarie online Libris pentru cartea oferita .

0 comentarii: