Vicky , nu Victoria

27239472
Am 13 ani şi 6 luni şi fac în continuare sex pentru că e fun. Am trei iubiţi interzişi, o prietenă foarte bună, un sfert de câine, câteva jointuri în rucsac. Îmi plac bocancii şi tricourile negre cu cranii. Duc o viaţă aproape normală, ca orice elevă de clasa a şaptea. Mă mai cert uneori cu mama şi fug cam des de acasă.

A, da, şi fratele meu tocmai a dat foc şcolii.
Mă cheamă Vicky. Ai grijă să nu îmi spui Victoria, port un cutter cu mine tot timpul.


Vicky , nu Victoria  este  romaul maturizarii lui Vicky . Am gasit-o pe Vicky un pic mai matura, mai cumintica, dar inca nu m-a convins. Nu sunt fana ei deloc. Am citit primul volum acum  aproximativ o luna, mai mult din curiozitate si plictiseala .
Nu am fost de acord cu multe dintre alegerile Victoriei ,poate trebuia sa le faca in alt mod, dar  cum este un personaj fictiv,you can  do whatever the hell you want. Nu mi-a placut triunghiul amoros in care Victoria este implicata.  Daca cu Dev si Radu inteleg,  cu Tedy nu. Chiar daca este fratele ei si il iubeste, iubirea ei obsesiva pentru el mi se pare nociva . L-a ridicat  pe un piedestal si nu cred ca merita. 
Radu mi-a fost antipatic. Nu l-am indragit deloc. Si nici pe Tedy. In primul volum mi s-a parut fun, dar in acesta , a fost un no no pentru  mine.
Un alt aspect pe care nu l-am indragit la carte: formatul. Primul volum arata ca un pitic pe langa volumul doi. Urasc chestia asta la o serie!
Cristina Nemerovschi a scris o carte revolutionara pentru unii, dar nu pentru mine. Daca Vicky nu mi-o placut , pot sa va zic ca am adorat Rockstar si Papusile! 
Daca credeti ca aceasta carte trebuie sa se gaseasca si in biblioteca voastra, o puteti cumpara de pe site-ul librarie online Libris , categoria Beletristica 

0 comentarii: